loading...
ترول سیتی | نرم افزار, بازی, کتاب, موبایل, عکس
admin بازدید : 14 پنجشنبه 25 اردیبهشت 1393 نظرات (2)

Internet Download Manager معروف به IDM را سریعترین دانلود منیجر یا نرم افزار مدیریت دانلود می دانند و به حق نیز اینچنین است. این نرم افزار قدرتمند به دلیل تقسیم فایل ها در حال دانلود به قسمت های مختلف و استفاده کامل از ظرفیت پهنای باند اینترنت کاربر ، میتواند سرعت دانلود را تا بیش از ۳ برابر و در مواقعی تا ۵ برابر افزایش دهد. قابلیت بعدی این نرم افزار که برای نرم افزارهای مدیریت دانلود بسیار حائز اهمیت است ، امکان resume یا ادامه دانلود لینک های دانلودی است که چنین امکانی را دارد ، برای مثال اگر فایلی را از دانلودها دانلود نمودید و در حین دانلود به دلایلی مانند قطعی اینترنت و… ارتباط دانلود قطع شد ، میتوانید ادامه آن را در زمانی دیگر انجام دهید. قابلیت های مهم دیگری نظیر زمان بندی برای شروع و پایان دانلود و همچنین دانلود به ترتیب لینک های دانلود از امکانات نرم افزار محسوب می شود. دانلود ویدیوها و صوت هایی که به صورت استریم و زنده پخش می شوند و امکان دانلود مستقیم آنها نیست (مانند سایت youtube) نیز از امکاناتی است که نمیتوان به راحتی از آن چشم پوشی نمود.

|به همراه آموزش نصب و فعال سازی قدم به قدم نرم افزار|

 

IDM آخرین نسخه اینترنت دانلود منیجر Internet Download Manager v6.19.8 Final

 

admin بازدید : 8 پنجشنبه 25 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

نرم افزار Viber ابزاری است که در بین انواع سیستم عامل‌های محبوب وجود داشته و امکان ارسال رایگان پیام و یا تماس رایگان (از طریق اینترنت) را برای شما و دوستانتان فراهم می‌کند. از نکات قابل توجه این برنامه می‌توان به این اشاره کرد که به طور خودکار تمام دوستانتان که Viber دارند را شناسایی کرده و به لیست دوستانتان اضافه می‌کند، پس دیگر لازم نیست دوستانتان را جداگانه به لیستی اضافه نمایید. در نسخه‌ی جدید بالاخره Viber به‌طور کامل با ظاهری جدید و سازگار با iOS 7 ارائه شده است. این نرم افزار کاربردی را از دست ندهید. برای اجرای این برنامه به iOS 6.0 و بالاتر نیاز دارید.

 

viber 42 دانلود نرم افزار ارتباطی Viber 4.2   آیفون و آیپد

 

admin بازدید : 14 پنجشنبه 25 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

Salfeld Child Control 2014 14.613 نام نرم افزاری می باشد که والدین به کمک آن قادر خواهند بود تا اعمال فرزندانشان را کنترل نمایند. این نرم افزار به والدین این توانایی را می دهد تا بتوانند دسترسی فرزندان به اینترنت را قطع و یا محدود نمایند. به عنوان مثال به کمک این نرم افزار می توان تعیین نمود که تنها در روزهای خاص و مشخص شده در طول هفته فرزندان حق دسترسی به اینترنت را دارند. همچنین می توانند مدت کارکرد فرزندان با کامپیوتر را به صورت زمان های تعیین شده در هر روز مشخص کنند. به عنوان مثال می توان تعیین نمود که کامپیوتر در طول هفته تنها در ۵ روز روشن باشد و در هر روز تنها امکان استفاده کامپیوتر به مدت ۴ ساعت امکان پذیر می باشد.

 

Salfeld Child Control 2014 14.613 مدیریت فرزندان با Salfeld Child Control 2014 14.613

 

admin بازدید : 107 پنجشنبه 25 اردیبهشت 1393 نظرات (0)
 

The Tom and Jerry Show WebRip (2014) Mkv

|قسمت چهارم به پست اضافه شد|

|زیرنویس فارسی قسمت سوم به پست اضافه شد|

 

The Tom and Jerry Show cover دانلود فصل اول انیمیشن The Tom and Jerry Show 2014

 

نام انیمیشن: The Tom and Jerry Show – سریال کارتونی موش و گربه

ژانر: انیمیشن، خانوادگی، کمدی

سال انتشار: ۲۰۱۴

مدت زمان: به طور میانگین هر قسمت ۲۲ دقیقه

حجم: به طور میانگین هر قسمت ۱۵۰ مگابایت

کیفیت: WebRip 720p

زیرنویس فارسی: دارد

خلاصه داستان: انیمیشن سریالی تام و جری بر اساس سریال کارتونی به همین نام که در سال ۱۹۷۵ تولید شد، ساخته شده است. این انیمیشن دارای ۵۲ قسمت می باشد که از ۹آپریل ۲۰۱۴ بر روی شبکه های تلویزیونی امریکا در حال پخش است. تهیه کننده ی این انیمیشن Warner Bros. Animation و Renegade Animation هستند. هر قسمت از این انیمیشن مدت زمان ۱۱ دقیقه می باشد و به گفته ی  سازندگان سری جدید این انیمیشن، قرار است تا حس واقعی شخصیت ها حفظ شده و با همان فضای قبلی، روایت های جدیدی صورت بگیرد و …

 

admin بازدید : 215 پنجشنبه 25 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

Free Studio 2014 6.3.0.430 در عین رایگان بودن نرم افزاری کاملا قدرتمند، حرفه ای و همه کاره محصول کمپانی DVDVideoSoft است. هدف اصلی این برنامه متحد کردن همه ی برنامه های چند رسانه و توسعه دهندگان این برنامه ها است. این برنامه که خود شامل هشت قسمت YouTube, MP3 & Audio, CD-DVD-BD, DVD and Videos, Photos, CellPhones, Gadgets Apple, 3D است و با ظاهر فوق العاده زیبا و رابط کاربری بسیار آسان به راحتی به کاربر اجازه دسترسی به هر بخش را برای انجام فعالیت مورد نظر می دهد. این برنامه در نوع خود بی نظیر است که شامل ابزارهای دانلود، پلیر، تبدیل فرمت و رایت سی دی می باشد. با استفاده از این برنامه رایگان قادر خواهید بود فایل های صوتی و تصویری خود را در فرمت های مختلف از اینترنت دریافت کنید، تبدیل کنید، به دستگاه های چند رسانه ای منتقل کنید و حتی در سایت های نظیر یوتوب و فیسبوک به اشتراک بگذارید

 

Free Studio 6.3.0.430 مدیریت فایل های مالتی مدیا Free Studio 2014 6.3.0.430

 

admin بازدید : 49 پنجشنبه 25 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

 این نرم افزار رایگانی برای ویراش کد اصلی Source Code برنامه ها و جایگزینی مناسب برای Notepad ویندوز است. این نرم افزار ، زبان های برنامه نویسی متعددی را پشتیبانی می نماید. امکانات این برنامه عبارت از مشخص نمودن Syntax ها ، تفکیک و قالب بندی کدها ، تکمیل خودکار کدها ، ویرایش همزمان چند فایل ، Drag & Drop متون ، قابلیت جستجوی کامل و … می باشد. همچنین این برنامه قابلیت ضبط و اجرای ماکروها را نیز دارا می باشد.

 

Notepad%2b%2b6.6 ویرایشگر متن حرفه ای Notepad ++ 6.6

 

admin بازدید : 13 پنجشنبه 25 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

The Great Bear BDRip (2011) Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

|انیمیشن به صورت دوبله فارسی و با کیفیت BDRip 720p می باشد|

|صدای دوبله فارسی انیمیشن به صورت جداگانه به پست اضافه شد|

 

The Great Bear cover دانلود دوبله فارسی انیمیشن خرس بزرگ   The Great Bear 2011

 

نام انیمیشن: The Great Bear – خرس بزرگ

ژانر: انیمیشن، خانوادگی، ماجراجویی

سال انتشار: ۲۰۱۱

مدت زمان: ۷۵ دقیقه

حجم: – مگابایت

کیفیت: BDRip 720p

IMDB

دوبله فارسی

خلاصه داستان: جاناتان ۱۱ ساله همیشه اوقات فراغت خود را با پدربزرگش در گوشه ای از جنگلی بزرگ که دارای حیوانات اسرارآمیز می باشد، می گذراند. اما امسال خواهر کوچک او نیز با وی همراه می شود و …

admin بازدید : 284 چهارشنبه 24 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

داستان بازی اینبار بیشتر به "پیتر پارکر" پرداخته است و دارای چلنج های بیشتری نسبت به قسمت گذشته است به گفته ی سازندگان بازی در این شماره سیستم تار زدن و سیستم مبارزه بهبود یافته و عمیق تر شده است ، بازی در منهتن (نیویورک) اتفاق می افتد و به شما اجازه آپگرید کردن کارکتر را میدهد همچنین شما میتوانید با سیستم "Hero or Menace" حِس یک قهرمان واقعی را داشته باشید.در این شماره شما شاهد رویارویی با دشمنان قدیمی و جدید اسپایدرمن خواهید بود. Sam Riegel به نقش خودش به عنوان Spider-Man باز خواهد گشت، و گیم پلی این نسخه نیز بسیار به گیم پلی نسخه اول در این سری شباهت پیدا کرده است. برای باز کردن لباس های متفاوت در بازی، بازیکنان نیاز دارند تا ماموریت های فرعی را به اتمام برسانند و حتی پس از به اتمام رسیدن مراحل اصلی بازی، جرایم در شهر اتفاق خواهد افتاد. در این نسخه از بازی سیستم شب و روز و تفاوت در زمان های بازی وجود نداشته اما گیمرها می توانند در زمان های مختلف در شهر گشت بزنند.

The Amazing Spider-man 2 PC-Proper.RELOADED

 

The Amazing Spider man 2 pc cover دانلود بازی The Amazing Spider man 2 برای PC

 

admin بازدید : 19 چهارشنبه 24 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

 بازی، داستان دختری به نام “اورورا” را روایت می کند که از خانه اش دزدیده شده و به سرزمین دوری برده می شود.در راه شخصیت های فرعی نیز وجود دارند که به شما کمک شایانی می کنند.سازندگان بازی تاکید کرده اند که شخصیت های فرعی نیز در بازی تاثیر بسزایی  در روند بازی دارند و همچنین قابل بازی می باشند.در بازی میتوانید از دوستان خود برای هدایت دیگر شخصیت ها نیز کمک بگیرید و به کمک دوستان خود سناریوی این بازی را پیش ببرید و این ماجراجویی زیبا را به پایان برسانید. در بازی تصمیمات زیادی پیش رویتان قرار میگیرد که باید به نحو احسنت از آن ها استفاده کنید ، زیرا در طول بازی تصمیم هایتان نتایجی خواهند داشت که ممکن است پیامد های خوبی را به همراه نداشته باشد.پس در تصمیم گیری دقت کنید. روایت بازی همانند شعری میباشد که باید آن را تا بیت آخر خوانده و آن را معنی کنید.این موضوع را حتی سازندگان بازی روی آن تاکید کرده و بارها و بارها خصوصا در مراسم Ubi Digi Days آن را اذعان داشته اند. اورورا یک دختر کوچیک می باشد که مشخصات ظاهری آن همانند شخصیت اصلی انیمیشن Brave است.او دارای موهای قرمز (جیغ) می باشد . او یک تاج طلا بر روی سر خود دارد که به نوعی سمبل این بازی میباشد.او یک لباس سر تا سر سفید پوشیده است و چهره ی او بسیار زیبا است.

Child of Light PC-RELOADED

 

Child of Light pc cover small دانلود بازی Child of Light برای PC

admin بازدید : 13 چهارشنبه 24 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

Mozilla Firefox 29.0 محصولی از کمپانی Mozilla مرورگری امن، مطرح، قدرتمند و با امکانات فراوان و سرعت بالاست. توانایی باز نمودن تمامی پنجره ها به صورت Tabbed Browsing تحت یک پنجره Firefox و توانایی جلوگیری از باز شدن پنجره های تبلیغاتی مزاحم به صورت Pop-up از جمله ویژگی های این مرورگر می باشد. امنیت بالا و جلوگیری از ورود Spyware ها و جاسوس ها به سیستم شما ویژگی برتر این نرم افزار است. مجهر به موتور قدرتمند جستجوی درونی می باشد و همچنین از سرعت بالا در دانلود فایل ها از اینترنت سود می برد، می تواند فایل های دانلود شده رو دسته بندی نموده و خودش در پوشه ای خاص ذخیره نماید

 

Mozilla Firefox 29.0 Final نسخه نهایی مرورگر سریع فایرفاکس Mozilla Firefox 29.0 Final

 

admin بازدید : 11 چهارشنبه 20 فروردین 1393 نظرات (0)

CCleaner نرم افزاری عالی و در عین حال رایگان است برای پاکسازی ویندوز و رجیستری ویندوز که باتوجه به امکانات میتواند انتخابی بسیار عالی محسوب شود. این نرم افزار در ابتدای راه رایگان و بسیار ساده است و شاید سختترین فرایند در این نرم افزار انتخاب گزینه ها باشد! در مرحله اول توسط این نرم افزار میتوانید سطل اشغال ویندوز ، اسناد مرور شده اخیر Recent Documents ، فایل های اضافی که از ویندوز پدید آمده اند و فایل های log ویندوز را حذف کنید. این فایل ها شاید مهم به نظر نرسند ولی به دلایلی ، انجام پروسه های ویندوز را دچار اخلال و در نتیجه سرعت آن را کاهش میدهند. Registry Cleaner را نیز در این نرم افزار تعبیه شده است تا بتواند با حذف ورودی های نامعتبر و قدیمی رجیستری ویندوز ، سرعت رجیستری و در نهایت ویندوز را افزایش بخشد ، البته این پاکسازی در میتواند خطاهای ناشی از رجیستری را نیز کاهش بخشد. همچنین این نرم افزار دارای بخشی است که کاربر میتواند به راحتی نرم افزارهای نصب شده روی ویندوز را پاک کند. همچنین بخشی نیز برای مدیریت استارت آپ و در نتیجه افزایش سرعت بارگزاری و خاموش شدن ویندوز تعبیه شده است.

 

ccleaner پاکسازی کامل ویندوز و رجیستری CCleaner 4.09.4471

 

admin بازدید : 10 چهارشنبه 20 فروردین 1393 نظرات (0)

Recuva نرم افزار رایگان و سریع برای بازیابی فایل های حذف شده به دلایل مختلف می باشد. این نرم افزار در صورتی که بلافاصله بعد از حذف و از بین رفتن اطلاعات شروع به کار کند ، قابلیت بازیابی اکثر فایل ها را خواهد داشت. همچنین این نرم افزار دارای موتور و الگوریتم ویژه ای به نام Deep Scan می باشد که برای بازیابی فایل هایی که قبل تر از بین رفته اند تعبیه شده است. این الگوریتم با صرف زمان بیشتری در هنگام اسکن کردند ، فایل :/.-ای قدیمی تر حذف شده را که امکان بازیابی شدن را دارد ، نمایش خواهد داد. همچنین نرم افزار قابلیت این را دارد که نوع فایل ها نظیر عکس،ویدیو،سند،موزیک و… را قبل از آغاز اسکن مشخص کنید تا سریعتر به نتیجه برسید. همچنین جستجو در مسیر و پوشه ای ویژه نیز ممکن شده است. نرم افزار بعد یافتن فایل ها آنها را با ۳ رنگ نشانه گذاری میکند. قرمز،زرد و سبز که به ترتیب وضعیت بازیابی آنها را از بد به خوب درجه بندی میکند و سالم بودن آنها بعد از بازیابی را مشخص می نماید. یکی از توانایی های مهم نرم افزار بازیابی فایل های word ذخیره نشده است که به هر دلیلی قبل از ذخیره شدن از بین رفته اند. بازیابی اطلاعات فرمت شده از روی هارد دیسک نیز در توانایی های نرم افزار می باشد. قابلیت جالب دیگر نرم افزار بازیابی ایمیل های حذف شده از نرم افزارهایی مدیریت ایمیل مانند Outlook Express و Mozilla Thunderbird و Windows Live Mail می باشد.

 

Recuva بازیابی سریع و آسان اطلاعات Recuva 1.50.1036

 

admin بازدید : 8 چهارشنبه 20 فروردین 1393 نظرات (0)

CPU-Z نرم افزاری کوچک و سریع و رایگان است که اطلاعات کامل و بسیار جزئی از سخت افزارهای اصلی سیستم مانند مادربورد ، سی پی یو ، رم ، گرافیک و ویندوز ارائه می دهد. این اطلاعات جزئی حتی شامل مصرف برق قطعات نیز شده و در همچنین نوع چیپست استفاده شده را نیز نشانه میگیرد. اطلاعات دقیق تر مربوط به این جزئیات در ادامه مطلب آمده است ولی در انتهای توضیحات بایستی خاطر نشان کرد که این نرم افزار بسیار سریع بوده و سبک ، هیچ فایل اضافی نیز در داخل ویندوز ایجاد نخواهد کرد و نسخه نصبی آن نیز به نوعی قابل حمل است. اطلاعات جزئی تر در ادامه مطلب…

 

CPU Z نمایش مشخصات سخت افزارها CPU Z 1.68

 

admin بازدید : 9 چهارشنبه 20 فروردین 1393 نظرات (0)

ویندوز ۷ یکی از کاملترین ویندوزهای ارائه شده توسط شرکت عظیم مایکروسافت است که برخی از کاربران آن را نسخه ی کامل شده ی ویندوز ویستا می دانند .یکی از بهترین نگارشهای این ویندوز نسخه Ultimate می باشد که کاربران زیادی از این نسخه استفاده می کنند . سایت دانلود ها این ویندوز را به همران آخرین آپدیت آماده دانلود کرده است در این نسخه تمامی Hotfix های ویندوز تا تاریخ May14-2013، اینترنت اکسپلورر ۱۰ (IE 10)، درایورهای مربوط به USB3، درایورهای مربوط به کارت های شبکه، درایورهای تمامی وایرلس ها، اضافه شدن کلید نصب به طور خودکار برای فعال سازی ویندوز به صورت پیش فرض گنجانده شده است. این ویندوز به صورت کاملا اورجینال آماده شده است.

| دانلود نسخه ۳۲ و ۶۴ بیتی ویندوز سون ، آپدیت شده January 2014 |

Windows 7 Ultimate دانلود ویندوز سون به همراه آخرین آپدیت Windows 7 Ultimate SP1 x86/x64 January 2014

 

admin بازدید : 6 چهارشنبه 20 فروردین 1393 نظرات (0)

Dexpot نرم افزاری بسیار عالی برای داشتن چندین دسکتاپ به صورت مجازی می باشد. اگر محیط دسکتاپ شما بسیار شلوغ است و همزمان تعداد زیادی پنجره باز میکنید و دچار سردرگمی می شوید ، میتوانید پنجره هایتان را در صفحات دسکتاپ مختلف باز کنید تا محیط کارتان منظم تر باشد. Dexpot میتواند ۲۰ صفحه دسکتاپ مجازی برایتان بسازد که کاربر میتواند به سادگی یک کلیک یا hotkey میتواند بین صفحات دسکتاپ سویچ و حرکت کند. این صفحات دسکتاپ میتوانند رزولوشن های مختلف و عکس پس زمینه مختلف و آیکون های متفاوتی داشته باشند که این موضوع در مرتب شدن امور بسیار کارآمد خواهد بود. قابلیت درگ کردن پنجره ها در صفحات دسکتاپ مختلف و انتقال آنها میسر می باشد. 

 

dexpot ایجاد صفحات دسکتاپ مجازی با Dexpot 1.6.11 Build 2394

 

admin بازدید : 155 چهارشنبه 20 فروردین 1393 نظرات (0)

Kakasoft USB Security نرم افزاری عالی برای قفل کردن و پسورد گذاشتن برروی انواع حافظه های قابل حمل نظیر حافظه های Usb،هارد های اکسترنال،حافظه های رم و… می باشد. این نرم افزار بسیار ساده و تنها در ۳ مرحله حافظه قابل حمل شما را با استفاده از پسورد محافظت خواهد کرد و در هر بار اتصال به هر کامپیوتری برای باز شدن حافظه قابل حمل نیاز به وارد کردن پسورد خواهد بود. برای پایدار بودن پسورد قرار داده شده برروی حافظه حتماً لازم نیست که نرم افزار Kakasoft USB Security برروی کامپیوتر حامل نصب باشد و تنها کافی است که با کامپیوتر خود بررروی حافظه usb پسورد قرار دهید تا از آن محافظت نمایید. 

 

Kakasoft USB Security قفل گذاشتن برروی حافظه قابل حمل Kakasoft USB Security 2.0.1.13

 

admin بازدید : 120 چهارشنبه 20 فروردین 1393 نظرات (0)

PDFCool Studio نرم افزاری بسیار عالی برای تبدیل فرمت،ویرایش و ساخت فایل های پی دی اف می باشد. در ابتدا این نرم افزار میتواند انواع فایل ها نظیر  Word, Doc, Html, PPT, RTF, JPEG2000 و EXCEL و هر فایل قابل پرینت دیگری را به فرمت پی دی اف تبدیل کند و در طرف مقابل قابلیت تبدیل اسناد پی دی اف به فایل های قابل ویرایش word و excel نیز امکان پذیر می باشد. این نرم افزار حرفه ای همچنین میتواند فایل های پی دی اف را به سادگی همچون یک فایل متنی ویرایش کند و متن ها را تغییر دهد و حذف و اضافه نماید. قابلیت هایی نظیر حذف صفحات دلخواه و اضافه کردن صفحات و جدا کردن صفحات و تبدیل چند صفحه به یک فایل نیز میسر می باشد. قابلیت های امنیتی نظیر پسورد گذاشتن روی فایل های پی دی اف نیز توسط PDFCool Studio نیز امکان پذیر می باشد.

 

PDFCool Studio تبدیل،ویرایش و ساخت فایل های پی دی اف PDFCool Studio 3.84.140108

 

admin بازدید : 7 چهارشنبه 20 فروردین 1393 نظرات (0)

۱CLICK DVD Converter نرم افزاری عالی برای تبدیل دی وی دی های ویدیویی به فایل های ویدیویی معمولی می باشد. همانطور که میدانید فیلم های درون دی وی دی با فرمت و کدینگ خاصی رایت می شوند و دارای حجم بالایی هستند در حالی که اگر به فرمت های معمولی برای کامپیوترها تبدیل حجم پایین تری نسبت به ویدیوی دی وی دی خواهند داشت در حالی که دارای کیفیت یکسانی هستند. این نرم افزار میتواند با دارا بودن انکودر حرفه ای ۳ برابر سریعتر دی وی دی های فیلم را به فرمت های ویدیویی معمولی تبدیل کند و همچنین با دارا بودن تکنولوژی CPRx میتواند دی وی دی های ویدیویی جدید را نیز به سادگی ریپ نماید. این نرم افزار با پشتیبانی از زیرنویس های مختلف میتواند در زمان خروجی گرفتن به سادگی به کاربر در زمینه انتخاب زیرنویس مورد نظرش برای ویدیو یاری دهد. قابلیت تبدیل دی وی دی های فیلم به فرمت divx نیز در این نرم افزار پشتیبانی شده است. نرم افزار با داشتن پروفایل های ویژه از قبل تنظیم شده مخصوص دستگاه های موبایل و تبلت به کاربر کمک میکند تا نسخه خروجی با دستگاه او سازگاری داشته باشد. همچنین لازم به ذکر است این نرم افزار با استفاده از حداقلی از منابع سیستمی در هنگام عملکرد سرعت سیستم را بسیار کم کاهش خواهد داد. 

 

1CLICK DVD Converter تبدیل دی وی دی فیلم به ویدیوهای معمولی 1CLICK DVD Converter 3.0.2.2

 

admin بازدید : 20 چهارشنبه 20 فروردین 1393 نظرات (0)

این بازی یک نسخه بازسازی شده از بازی زیبای Assassin’s Creed III: Liberation است. این بازی در سبک Action-adventure است و شما را در جهانی بزرگ قرار می دهد. جهانی که به وسیله موتور قدرتمند AnvilNext زینت بندی شده است. شما در بازی در نقش یک کارکتر زن با نام Aveline de Grandpré هستید. او یک Assassin آفریقایی – فرانسوی می باشد و حوادث او را به یک آدمکش تبدیل می کند. اگر در گذشته این عنوان را بر روی PlayStation Vita بازی کرده باشید از قدرت ها و ضعف های داستانی این بازی با خبر هستید اما گرافیک حال با گرافیک قبلی قابل قیاس نیست و گرافیک بسیار زیبا تر شده است و مشکلات زیادی رفع و بازی بهبود زیادی پیدا کرده است. بهبودی که درخور کنسول ها نسل قبلی می باشد! داستان Liberation که در سال گذشته منتشر شد، به این شرح است که دختری دورگه بنام آویلین (Aveline) به خدمت فرقه Assassinها درمی آید. او از طریق واسطه مرموزی به نام آگاته (Agate) تا انجمن Brotherhood هم پیش می رود و ماجراجویی هایش در خلال این فرقه، یعنی مبارزه با شوالیه های معبد شروع می شود. در بسیاری از نقدهای بازی، بر هدر رفتن شخصیت جدید و دیگر شخصیت اصلی موجود در این نسخه، اتفاق نظر بوجود آمده بود و باید گفت که ماجرای بازی به همین جا ختم می شود و خبری از آن حس و حال رمز آلود گذشته در Liberation نیست. گیم پلی نیز همانند نسخه های اصلی، عناصر گردش آزاد در فضای Open-World بازی را با خود به همراه دارد، اما برخی از مکانیزم های گذشته از این نسخه حذف شده اند. شخصیت اصلی از ابزار لازم برای یک Assassin همچون Hidden Bladeها و سلاح های جانبی دیگری نظیر شمشیر، تبر و تپانچه استفاده می کند، اما در مأموریت های بازی محدودیت هایی اعمال شده که احتمالاً چندان مورد استقبال بازیکنان قرار نگیرد. سیستم مبارزه ای زنجیره ای و آشنای سری، بسیار سینمایی تر از گذشته به نظر می رسد، اما طبق تجارب نسخه Vita، می توان گفت که اکثراً انگیزه ای برای درگیری های مستقیم نداشته و سعی بر این بوده تا به صورت روش های مخفی-کارانه یا حتی گذشتن از سد دشمنان، بازی دنبال شود.

Assassin's Creed Liberation HD PC-SKIDROW

|نسخه فشرده BlackBox با حجم ۱.۵ گیگابایت به پست اضافه شد|

 

Assassins Creed Liberation HD cover دانلود بازی Assassins Creed Liberation HD برای PC

 

admin بازدید : 11 چهارشنبه 20 فروردین 1393 نظرات (0)

کریستیانو رونالدو موفق شد به عنوان برترین بازیکن جهان در سال ۲۰۱۳ انتخاب شود و توپ طلای ۲۰۱۳ را به کارنامه افتخارات خود اضافه کند. پس از مهاجم پرتغالی، فرانک ریبری، هافبک فرانسوی و لیونل مسی در رده‌های دوم و سوم قرار گرفتند. یوپ هاینکس سرمربی فصل قبل بایرن مونیخ در حالی به عنوان برترین مربی فوتبال جهان در سال ۲۰۱۳ انتخاب شد که سرآلکس فرگوسن یکی از سه نامزد نهایی این عنوان ترجیح داد در این مراسم شرکت نکند. هاینکس فصل قبل موفق شد با بایرن مونیخ به سه گانه لیگ قهرمانان اروپا، بوندسلیگا و جام حذفی آلمان دست پیدا کند. همچنین گل زلاتان ابراهیموویچ به تیم ملی انگلیس به عنوان زیباترین گل فوتبال جهان در سال ۲۰۱۳ انتخاب شد تا زلاتان که در حسرت رسیدن به جام جهانی برزیل مانده بود در این عنوان به افتخاری دست پیدا کند. زلاتان در این عنوان توانست نیمار و ماتیچ را پشت سر بگذارد. نادینه آنگرر، دروازه‌بان تیم ملی فوتبال زنان آلمان به عنوان نیز برترین بازیکن زن فوتبال جهان در سال ۲۰۱۳ انتخاب شد و جایزه این عنوان را به خود اختصاص داد. سیلویا ناید، سرمربی تیم ملی فوتبال زنان آلمان هم به عنوان برترین مربی زن فوتبال جهان در سال ۲۰۱۳ انتخاب شد و جایزه این عنوان را از آن خود کرد. شما در ادامه مطلب می توانید مراسم را به طور کامل و با کیفیت HD 720p با حجم مناسب دریافت نمایید.

|برنامه به صورت کامل و با کیفیت HD 720p و با حجم ۶۶۰مگابایت می باشد|

 

FIFA Ballon Dor 2013 cover دانلود مراسم توپ طلای 2013   FIFA Ballon Dor 2013

admin بازدید : 10 چهارشنبه 20 فروردین 1393 نظرات (0)

اپلیکیشن Keynote  یکی دیگر از اعضای خانواده‌ی iWork اپل است. در Keynote شما با ابزار حرفه‌ای و قالب‌های آماده‌ای که اپل در اختیار شما قرار داده است می‌توانید یک اسلایدشو (پاورپوینت) حرفه‌ای بسازید. کار با این برنامه فوق‌العاده راحت است و بدون شک قدرتمندترین ابزار ساخت اسلایدشو در موبایل و تبلت است. افکت‌های فراوان و قالب‌های شیک، باعث خواهد شد تا ساخته‌ی شما متفاوت‌تر از همیشه به‌نظر برسد. همچنین امکان هماهنگ‌سازی فایل‌های ساخته شده‌ی شما بین آیفون، آیپد و مک‌تان به‌کمک iCloud از قابلیت‌های دیگر این برنامه است.

 

keynote ساخت اسلایدشوهای بینظیر با Keynote   آیفون و آیپد

admin بازدید : 9 سه شنبه 19 فروردین 1393 نظرات (0)

گرافیک خوب، موسیقی متن ارزشمند و بسیاری از ویژگی های جذاب دیگر در بازی Role-playing The Banner Saga ، این بازی نقش آفرینی در مورد نبرد های حماسی وایکینگ ها است جایی که تصمیمات،گفتگو ها و درگیری های شما مستقیما بر اهداف و سفر شما در بازی تاثیر خواهد گذاشت. در این بازی شما با گرد آوردن متحدان خود از مناطق و مناظر چشم نواز و زیبا عبور خواهید کرد و در کنار آن باید افرادی را انتخاب کنید که به نبرد شما در برابر تهدیدی که امپراطوری شما را خدشه دار کرده کمک کنند ، در این راه همه زنده نخواهند ماند ولی در یادها باقی میمانند.در این بازی ۲۵ شخصیت قابل انتخاب وجود دارد  که شامل انسان ها و غول ها میشود و در ۷ کلاس طبقه بندی میشوند که هرکدام قابلیت ها و توانایی های خاص خود را دارند.

The Banner Saga PC-RELOADED

 

The Banner Saga pc cover small دانلود بازی The Banner Saga برای PC

admin بازدید : 1124 سه شنبه 19 فروردین 1393 نظرات (0)

از روزی که شاهد رونمایی Battlefield 4  بوده‌ام نه تنها بر خلاف نسخه‌های قبلی از بازی دل زده شدم بلکه روز به روز به آن ایمان پیدا کردم.شوتری که چندین سال است انتظارش را می‌کشیم “در ظاهر” به خوبی در حال آنالیز شدن توسط تیم شوتر ساز الکترونیک آرتز یعنی DICE است.ما شوتر می‌خواهیم که استاندارد باشد.یک استاندارد با نام CoD داریم که هر شرکت ورشکسته‌ای هم شوترهای بی در و پیکر الگو گرفته از این فرنچایز را می‌سازد ولی در اصل استاندارد اصلی چیز دیگریست که لفظ آن به اشتباه در دهان سازندگان افتاده است.شوتری که ما از سازندگان می‌خواهیم باید علاوه بر بخش تک‌نفره، در بخش چندنفره نیز حرف اول را بزند.باید داستان قوی داشته باشد، کنترل شخصیت اصلی در بازی چه در PC و چه در کنسول عالی باشد، گرافیک در سطح قابل قبولی کار شده باشد یعنی نه انتظار بافت‌های عظیمی مثل Crysis 3 را داریم نه بافت‌هایی در حد بازی‌ها مستقل و دانلودی.میدان نبرد ۴ در ظاهر همه‌ی این استانداردها را رعایت کرده است ولی چیزی که از گذشته‌ی EA برداشت می‌شود نشان داده است که این شرکت همواره در خراب کردن خاطرات بازی‌کن‌ها با عناوین قدیمی یک فرنچایز تبحر خاصی دارد ولی برای قضاوت کمی زود است، بند پوتینت را سفت کن…

Battlefield 4 PC-RELOADED

|نسخه فشرده BlackBox با حجم ۱۸.۱ گیگابایت به پست اضافه شد|

|آپدیت شماره ۵ و ۶ بازی، Update 5 and 6-RELOADED به پست اضافه شد|

 

Battlefield 4 pc cover small دانلود بازی Battlefield 4 برای PC

 

admin بازدید : 5 سه شنبه 19 فروردین 1393 نظرات (0)

جایزه گلدن گلوب (به انگلیسی: Golden Globe Award)‏ نام مجموعه جوایزی است که هرساله در ایالات متحده آمریکا توسط اتحادیه مطبوعات خارجی هالیوود به بهترین تولیدات سینمایی و تلویزیونی اهدا می‌گردد. این جایزه برای اولین بار در سال ۱۹۴۴ به فیلم‌های تولیدی و محصولات تلویزیونی تعلق گرفت. مهم‌ترین جایزه آکادمی با نام «بهترین فیلم» یکی از مهم‌ترین رقابت‌های فیلم‌سازان محسوب می‌شود. همچنین جایزه «یک عمر فعالیت هنری» یکی از مهم‌ترین جوایز گلدن گلوب است که هرسال به یکی از بزرگان عرصه سینما و تلویزیون آمریکا داده می‌شود. گفتنی است که این جایزه برای فیلم و یا برنامه تلویزیونی خاصی اهدا نمی‌شود و تنها برای یک عمر فعالیتهای هنری بزرگان سینما و تلویزیون آمریکا اهدا می‌شود. ۷۱امین دوره از این مراسم در روز ۱۲ ژانویه ۲۰۱۴ توسط شبکه NBC به نمایش درآمد که شما هم اکنون می توانید آن را با بهترین کیفیت و به صورت کاملا رایگان از وبسایت دانلودها دریافت نمایید.

|مراسم به صورت کامل به همراه Arrival Special و با کیفیت HD 720p می باشد|

 

Golden Globe 2014 cover دانلود مراسم گلدن گلوب 2014 – The 71st Annual Golden Globe Awards 2014

 

admin بازدید : 8 سه شنبه 19 فروردین 1393 نظرات (0)

اپلیکیشن Archos Video Player یک پخش‌کننده‌ی حرفه‌ای ویدیو برای گوشی‌های اندروید است. از جمله امکانات موجود در این اپلیکیشن، دانلودر زیرنویس‌های فیلم‌ها از طریق خود برنامه و همچنین قابلیت دسته‌بندی ویدیو‌های شما در فولدرها است. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این برنامه به اندروید ۴.۰.۳ و بالاتر نیاز دارید.

 

archos video player android پخش ویدیو با Archos Video Player 7.5.30   اندروید

 

admin بازدید : 9 سه شنبه 19 فروردین 1393 نظرات (0)

MacHider نرم افزاری قدرتمند برای قفل یا مخفی ساختن اطلاعات شامل فایل ها و پوشه درون هارد دیسک برای سیستم عامل مک می باشد. این نرم افزار بسیار کاربرد پذیر و ساده طراحی شده است و کاربر بسیار سریع میتواند با آن ارتباط برقرار نماید. تمامی فرایندها به سادگی چند کلیک هستند. کاربر میتواند فایل های مورد نظرش را درون گروه ها قرار دهد تا مخفی و قفل ساختن اطلاعات به صورت مدیریت شده و بهتر دسته بندی و مشاهده شود و در زمانی که قصد دارد از آنها استفاده کند ، سریعتر به خواسته خود برسد. فایل های مخفی شده یا قفل شده در زمانی که توسط کاربر اصلی در حال استفاده است هیچ اثری از خود در سیستم عامل و قسمت های مختلف آن نظیر Open Recent بر جای نخواهند گذشت و از این نظر نیز بسیار امنیتی و هوشمند طراحی شده است. 

 

MacHider مخفی و قفل کردن اطلاعات MacHider 1.6.7 برای مک

 

admin بازدید : 74 سه شنبه 19 فروردین 1393 نظرات (0)

Artista Sketch نرم افزاری مخصوص سیستم عامل مک می باشد که برای تبدیل عکس های کاربران به عکس های اسکیس و مدادی می باشد. این نرم افزار به صورت هوشمند و کاملاً اتوماتیک عکس های شما را به عکس نقاشی و اسکیس تبدیل میکند. قابلیت تنظیم قدرت مداد و همچنین تنظیم رنگ و تنظیم سایه روشن ها و ضخامت خط ها و… امکان پذیر می باشد. این نرم افزار بدون هیچگونه فرایند توسط کاربر تمامی مراحل تبدیل را به صورت خودکار انجام خواهد داد و کاربر تنها به تظیم پارامترها می پردازد. همچننی لازم به ذکر است نرم افزار با پشتیبانی از عکس های با رزولوشن بالا به راحتی نسبت به تبدیل آنها اقدام خواهد نمود.

 

Artista Sketch تبدیل عکس به اسکیس و مداد Artista Sketch 2.00 برای مک

 
admin بازدید : 3 سه شنبه 19 فروردین 1393 نظرات (0)

اپلیکیشن Aquarella به‌شما کمک می کند تا عکس‌های خود را تبدیل به نقاشی کنید. این اپلیکیشن با افکت‌های خود عکس شما را تبدیل به یک نقاشی بر روی بوم و یا یک نقاشی آبرنگ می‌کند. قابلیت‌های این برنامه باعث می‌شود بتوانید نتیجه‌ی کار را نیز تغییر دهید. مثلاً می‌توانید با استفاده از قابلیت Randomize Color رنگ‌های موجود در عکس را تغییر دهید. همچنین Styleهای گوناگونی که در برنامه به‌صورت پیش‌فرض گنجانده شده است کار شما را بسیار راحت خواهد کرد، کافیست از میان Styleهای موجود یکی را انتخاب کنید و سپس در صورت لزوم تغییرات لازم را بر روی آن Style انجام دهید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این برنامه به iOS 5.1 و بالاتر نیاز دارید.

 

aquarella12 تبدیل عکس‌های شما به نقاشی با Aquarella 1.03   آیفون و آیپد

admin بازدید : 436 سه شنبه 19 فروردین 1393 نظرات (0)

Cloudy with a Chance of Meatballs 2 BDRip (2013) Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

|نسخه کم حجم HD 720p به پست اضافه شد|

|نسخه کم حجم HD 1080p-YIFY به پست اضافه شد|

 

Cloudy with a Chance of Meatballs 2 2013 cover small دانلود انیمیشن Cloudy with a Chance of Meatballs 2 2013

 

ام انیمیشن: Cloudy with a Chance of Meatballs 2 – ابری با احتمال بارش کوفته قلقلی ۲

ژانر: انیمیشن، خانوادگی، کمدی

سال انتشار: ۲۰۱۳

مدت زمان: ۹۵ دقیقه

حجم: – مگابایت

کیفیت: BDRip 720p/BDRip 1080p

IMDB

زیرنویس فارسی: دارد

خلاصه داستان: فلینت لاکوود در شرکت Live Corp کار می کند. اما او مجبور می شود تا شغل خود را ترک کند. چون ماشین بدنام او هنوز هم در حال کارکردن می باشد و غذاهای حیوانی عجیبی را  تولید می کند و …

admin بازدید : 10 سه شنبه 19 فروردین 1393 نظرات (0)

Mosaizer Pro نرم افزاری بسیار جالب برای کاربران علاقمند به کارهای گرافیکی می باشد که به وسیله آن میتوانند نسبت به ساخت انواع تصاویر موزاییکی اقدام نماید. یکی از اصلیترین امکانات نرم افزار موزاییکی کردن تصاویر است که توسط آن کاربر میتواند با ارائه عکس به نرم افزار با تنظیمات مختلف نظیر تعداد موزاییک ها و کیفیت و… نسبت به خروجی گرفتن عکس در حالت موازییکی اقدام کنند. از دیگر قابلیت های نرم افزار ساخت عکسی موزاییکی از تعداد زیادی عکس دیگر که هر عکس به عنوان یک موازییک ثبت می شود. همچنین نرم افزار میتواند تصویری خاص مثلاً یک S را به صورت موازییکی از عکس های کاربر تشکیل دهد. یا یک عکس را با کلمات مختلف بسازد به طوری که عکس ساخته شده تماما از متن تشکیل شده باشد.

 

Mosaizer Pro ساخت تصاویر موازییکی Mosaizer Pro 11.0.185

 
admin بازدید : 10 سه شنبه 19 فروردین 1393 نظرات (0)

Efficient Sticky Notes Pro نرم افزاری عالی برای چسباندن یادداشت هایتان به صفحه دسکتاپ هست. شما هنوز هم روی کاغذ نوشته های کاریتان را مینویسید و به مانیتور می چسبانید؟ فکر نمیکنید این کار در دورانی که همه چیز دیجیتال شده است ، کمی نشانه عقب ماندگی باشد؟ اگر دوست دارید این کار را ترک کنید و به شکلی دیجیتال و بدور از نیاز کاغذ و قلم و چسب و چسباندن نوشته ها به مانیتور و دیگر اشیاأء ، نوشته ها کاریتان را برروی صفحه دسکتاپ بچسبانید و خیلی راحت آنها را طبقه بندی و مشاهده کنید ، نرم افزار Efficient Sticky Notes Pro را از دانلودها ، دانلود کنید. با این نرم افزار میتوانید یادداشت های خودتان را روی تکه های کاغذ مجازی بنویسید و به صورت زیبا به محل های مختلف دسکتاپ بچسبانید. مسلما صحبت از تکه های کاغذ و چسباندن تماما مجازی است! امکان انتخاب فونت های مختلف برای یادداشت با رنگ و اندازه های مختلف و همچنین قابلیت انتخاب بکگراندهای مختلف برای تکه های کاغذ نیز وجود دارد. همچنین میتوانید تعیین کنید که میزان وضوح و پیدا بودن تکه کاغذ چقدر باشد ، آیا کاملا برروی عکس دسکتاپ قرار بگیرد یا کمی کم رنگ باشد و بازهم نوع های مختلفی از نحوه نمایش که خودتان میتوانید انها را انتخاب کنید. قابلیت جالب دیگر ، قابلیت پیوست کردن فایل و سند به آن متن و یادداشت است و این مورد میتواند بسیار موثر باشد. همچنین این نرم افزار تاریخ اضافه شدن و ویرایش شدن متن ها را نیز در خود خواهد داشت تا در صورت نیاز بررسی شود. یادداشت های حذف شده درون نرم افزار ذخیره خواهند شد تا در صورت نیاز کاربر از انها استفاده کند.

 

Stickynote چسباندن یادداشت به دسکتاپ Sticky Notes Pro 3.60 Build 353

 
admin بازدید : 7 سه شنبه 19 فروردین 1393 نظرات (0)

CamBlocker نرم افزار ساده ای است که میتواند شما را از به این اطمینان برساند که هیچ کسی از وب کم شما برای جاسوسی علیه خودتان استفاده نمیکند و بدون اجازه مشغول تماشای شما نیست. همچنین با CamBlocker میتوانید روی وب کم خود پسورد قرار دهید تا کسی بدون اجازه شما از آن استفاده ننماید. زمانی که نرم افزار نصب می شود ، نسبت به شناسایی وب کم متصل شده به کامپیوتر اقدام میکند و سپس میتوانید نسبت به تنظیم اینکه وب کم به طور کل قفل باشد یا خیر اقدام کنید. همچنین امکان ارسال هشدار زمانی که وب کم در حال ارسال تصاویر است ، موجود می باشد.

 

CamBlocker قفل کردن وب کم با CamBlocker 1.2.0.1

 
admin بازدید : 9 سه شنبه 19 فروردین 1393 نظرات (0)

Uniblue SpeedUpMyPC نرم افزاری کوچک و سریع بدون هیچ ابزار اضافه ای که هدف آن افزایش سرعت اجرای ویندوز و در نتیجه افزایش سرعت سیستم است. آیا کامپیوتر شما کندتر شده است؟ با بسیاری از تنظیمات مختلف، فایل ها و فرآیندهای نظارتی که شناسایی مواردی که سرعت سیستم شما را کند کرده است ، سخت است چه رسد به اجرای تنظیمات فنی لازم جهت بهبود سرعت و عملکرد. SpeedUpMyPC در واقع امکاناتی است که مشکلات بالا را حل کنید ، یعنی سرعت ویندوزتان را افزایش دهید و از ابزارهای که جهت بهینه سازی و افزایش سرعت ویندوز در نرم افزار وجود دارد به راحتی و بدون نیاز به دانش فنی بهره ببرید. مشکل دیر خاموش و روشن شدن ویندوز و همچنین اجرای کند برنامه ها توسط این نرم افزار حل خواهد شد. امکاناتی نظیر Free Memory جهت آزاد سازی فضای حافظ رم ، CPU Usage برای بهینه سازی استفاده از پردازنده سیستم ، Internet Speed جهت تست کردن سرعت اینترنت ، Disk Speed جهت بررسی سرعت هارد دیسک در کنار قابلیت هایی نظیر مشاهده نرم افزارهای در حال اجرا ، بهینه سازی اتوماتیک حافظه رم ، بهینه سازی اتوماتیک سرعت اینترنت ، غیرفعال کردن نرم افزارهای غیرضروری فعال و همچنین نمایش فضای استفاده شده هارد دیسک در گراف ها و… که همگی در نهایت به افزایش سرعت ویندوز کاربر کمک خواهند کرد.

 

speedupmypc افزایش سرعت سیستم Uniblue SpeedUpMyPC 2014 6.0.0.0

 

 
admin بازدید : 186 سه شنبه 19 فروردین 1393 نظرات (0)

EfficientPIM Pro نرم افزاری حرفه ای برای مدیریت و برنامه ریزی کارهای روزانه می باشد. توسط این نرم افزار میتوانید کارهای تجارت و زندگی خود را ساماندهی و برنامه ریزی کنید و از نظر مدیریت در آنها به مشکل برنخورید. این نرم افزار میتواند قرار ملاقات ها ، تماس ها ، وظایف ، لیست کارها ، تاریخ تولدها و دیگر اتفاقات را برنامه ریزی و مدیریت کند. نحوه کار در این نرم افزار به صورتی است که کاربر با تنظیم و قرار دادن هرکدام از رویدادها در تاریخ و ساعت معین خود از نرم افزار میخواهد تا پیام های آگاهی دهنده را در زمان مشخصی ، برای مثال یک روز قبل از فرارسیدن آن یا دیگر موارد آگاهی دهنده ، به اطلاع کاربر برساند. در کنار این قابلیت نرم افزار توانایی های دیگری نیز دارد و میتواند به کاربر اجازه نوشتن یادداشت های روزانه و مدیریت پسوردها را نیز بدهد به این ترتیب دیگر نگران فراموش کردن پسوردهایتان نباشید. لازم به ذکر است این نرم افزار میتواند بسیار طبیعی یادداشت هایتان را روی تکه ای کاغذ روی صفحه دسکتاپ بچسباند!

 

EfficientPIM مدیریت کارهای روزانه EfficientPIM Pro 3.60 Build 353

admin بازدید : 9 سه شنبه 19 فروردین 1393 نظرات (0)

Foxit Advanced PDF Editor نرم افزاری حرفه ای و کامل جهت کار با فایل های پی دی اف است. این نرم افزار تمامی امکانات ساخت ، ویرایش ، نمایش و تبدیل فایل های pdf را در خود جای داده است که اگر میخواهید به صورت جزئی آنها را بررسی کنید به ادامه مطلب بروید. اما به طور اختصار باید گفت در زمینه ویرایش فایل های pdf نرم افزار همانند نرم افزار word تمامی امکانات را جهت ویرایش فراهم آورده و گویی که کاربر در حال ویرایش یک متن در نرم افزار word است. ویرایش پارگراف ها و تغییر فونت ها و حذف یا اضافه کردن اشیاء و عکس و… . در زمینه ساخت و تبدیل فایل های pdf ، این نرم افزار توانایی این را دارد تا بیش از ۲۰۰ فرمت اسناد که مسلما فایل های نرم افزار آفیس و عکس ها و صفحات html و… جز آنها هستند را به صورت pdf تبدیل کند و از انها یک فایل pdf بسازد. ادغام چندین فایل pdf و همچنین برداشتن و حذف صفحاتی از داخل یک فایل pdf دیگر نیز در زمره توانایی های نرم افزار قرار دارد. برای قابلیت های جزئی تر به ادامه مطلب بروید. ویرایش و تغییر محتویات Edit and modify PDF contents : – ویرایش سریع محتویات فایل پی دی اف به صورت پاراگرفی – قرار دادن متون داخل یک باکس که قابلیت جابجایی آسان آنها وجود داشته باشد – تغییر فونت ، اندازه و رنگ متن فایل ها پی دی اف – قرار دادن چندین صفحه پی دی اف درون یک فایل یکتا – تنظیم صفحات و پارگراف ها و تغییر اندازه سایز صفحه – اضافه و حذف عکس و اشیاء درون فایل – بررسی کلمات جهت یافتن غلط املایی (مسلما مخصوص انگلیسی) – اضافه کردن واترمارک جهت کپی رایت – ساخت بوکمارک جهت دسترسی سریعتر به فایل ها – اضافه کردن هدر و فوتر به فایل ها – و… Convert PDF to ePub, RTF, and HTML file formats تبدیل PDF به EPUB، RTF، و فرمت های فایل های HTML ایجاد پی دی اف با سازگار با استاندارد فایل های پی دی اف Create industry-standard compliant PDFs : – پشتیبانی از بالای ۲۰۰ فرمت مختلف جهت تبدیل به پی دی اف – ساخت فایل پی دی اف با کلیک راست کردن برروی آن – پشتیبانی از استاندارد ISO 32000-1 / PDF 1.7 و در نتیجه سازگاری فایل ایجاد شده با تمامی نرم افزارهای مربوط به پی دی اف – و… جستجو و جایگزین کردن در سراسر اسناد پی دی اف Search & Replace Across PDF documents: – جستجو کلمات درون کل فایل پی دی اف – جستجوی حاشیه نویسی ها، لینک ها و متن درون فایل – یافتن متن و جایگزین کردن آن با متن دیگر با امکان تغییر رنگ و فونت و اندازه آن متن – و…

 

Foxit PDF editor نرم افزار حرفه ای و کامل پی دی اف Foxit Advanced PDF Editor 3.10

 
admin بازدید : 7 سه شنبه 19 فروردین 1393 نظرات (0)

BlazeVideo SmartShow نرم افزاری بسیار عالی و راه حلی ساده برای ساخت ویدیوهای زیبا و ویژه با استفاده از عکس،ویدیو،موزیک و صدای خود شماست. شما به وسیله این نرم افزار به صورت تایم لاین و خط زنده نسبت به ساخت و ویرایش ویدیوی خود اقدام کنید. قابلیت اضافه ساختن انواع افکت ها،افکت های انتقالی و عنوان ها و از همه مهم تر وجود قالب و تم و پوسته های آماده برای ساخت کلیپ های مناسبتی به سادگی توسط این نرم افزار کارامد تعبیه شده است. بنابراین توسط این نرم افزار کاربر میتواند به سادگی نسبت به میکس نمودن ویدیو و عکس های خود اقدام کند. کافیست عکس و ویدیوهای مورد نظر را وارد نرم افزار سازد و سپس با اضافه ساخت صوت و افکت های مورد علاقه اش ویدیو مورد نظر را آماده سازد. قابلیت استفاده از انواع مختلف افکت های انتقالی (transitions) و همچنین استفاده از چندین تم و پوسته امکان پذیر است. وجود چندین پوسته از قبل طراحی شده زیبا مخصوص تولد،عروسی،جشن ها،کریسمس و… باعث می شود کاربر در ساخت کلیپ بسیار آزاد باشد. قابلیت ویرایش عکس و ویدیو در خود نرم افزار نیز تعبیه شده است. برای مثال میتوانید نسبت به تنظیم روشنایی،کنتراست ویدیو و عکس اقدام کنید یا برروی آنها واترمارک و زیرنویس قرار دهید. برای خروجی گرفتن نیز قابلیت خروجی گرفتن با فرمت HD به صورت ویدیویی فراهم شده است.

 

BlazeVideo SmartShow ساخت کلیپ های ویدیویی زیبا BlazeVideo SmartShow 2.0.0.0

 

admin بازدید : 7 سه شنبه 19 فروردین 1393 نظرات (0)

NETGATE Spy Emergency نرم افزاری قدرتمند برای مقابله و حذف انواع جاسوس افزارها و تروجان ها و از بین برنده اسپم ها انجام پاکسازی مربوط به آنها می باشد. با این نرم افزار ابزارهای جاسوسی مانند spyware, trojans, adware, worms و spam دیگر بر روی ویندوز شما جایی نخواهند داشت. این نرم افزار از ۳ نرم افزار جداگانه تشکیل شده است که شامل حذف جاسوس افزار ، حذف تروجان ها و پاکسازی اسپم ها می باشد. این سه ابزار به کاربر کمک میکند که در دنیای پر از خطر آنلاین و آفلاین سیستمی پاک و بدون جاسوس را تجربه کند. این نرم افزار با شناسایی هزاران فایل مخرب با تکنولوژی های جدید میتواند انتخاب خوبی باشد. این نرم افزار با زیرنظر گرفتن زنده ویندوز تمامی اعمال فایل های مختلف را بررسی می نماید و موارد مشکوک را گزارش خواهد داد. همچنین با بررسی صفحات اینترنتی و کوکی ها از حملات جلوگیری خواهد کرد. آپدیت های منظم نرم افزار باعث می شود که نرم افزار دارای جدیدترین فایل های مخرب دنیا باشد. این نرم افزار از منابع سیستمی تا کمترین حد استفاده میکند و با دیگر نرم افزارهای معتبر آنتی ویروس نیز سازگاری کامل دارد. برای خواندن قابلیت های کلیدی نرم افزار به ادامه مطلب مراجعه کنید. قابلیت های کلیدی نرم افزار NETGATE Spy Emergency : – دارای فاکتورهای مختلف جهت اسکن ویندوز – دارای Spyware Remover و Trojan Remover و Spam Remover – شناسایی و حذف خطرات به صورت زنده و لحظه ای – شناسایی و حذف روت کیت ها و کی لاگرها – بررسی پاک بودن صفحات اینترنتی – سازگاری با مرورگرهای فایرفاکس ، اینترنت اسکپلورر ، کروم و اپرا – اسکن رم کامپیوتر ، رجیستری ویندوز و هارد دیسک – دارای آنتی اسپم جهت مبارزه با ایمیل های اسپم – بررسی هاست فایل های ویندوز برای جلوگیری از انتقال به صفحات مخرب – سازگاری با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز ۷ و ۸ – و…

 

spyemergency حذف و مقابله با جاسوس افزارها NETGATE Spy Emergency 13.0.195.0

 

 
admin بازدید : 9 سه شنبه 19 فروردین 1393 نظرات (0)

دانلود جدیدترین والپیپرها از بازی های جدید دنیای گیم که با کیفیت بسیار بالا و رزولوشن ۲۵۶۰×۱۶۰۰ آماده شده است. تعداد ۲۳۰ والپیپر زیبا و با کیفیت در این مجموعه وجود دارد که بدین ترتیب کاربران میتوانند از آنها در پس زمینه دسکتاپ خود استفاده نمایید

 

game wallpapers والپیپرهای جدید و با کیفیت از بازی ها

admin بازدید : 14 سه شنبه 19 فروردین 1393 نظرات (0)

Universal Maps Downloader نرم افزاری کاربردی برای دانلود نقشه های Google, Yahoo, Bing , OpenStreetMap می باشد. همانطور که میدانید Google, Yahoo, Bing, دارای بخشی به نام map می باشند که میتوانید نقشه های مختلف راه ها و… از آنجا برداشت کنید. این نرم افزار میتواند نقشه های این بخش سرویس های نامبرده را دانلود کند با این امکان اضافی که نرم افزار قسمت های مختلف نقشه ها را باهم ادغام میکند و این قابلیت در هنگام zoom در یک منظقه که فقط میتوانید بخشی از آن را ببینید و دیگر قسمت ها بایستی در zoom کمتر قابل رویت است ، به کاربر کمک میکند که با ادغام قسمت های مختلف یک نقشه واحد در اختیار داشته باشد. توسط این نرم افزار میتوانید انتخاب کنید که چه نوع نقشه ای را میخواهید. نقشه های ماهواره ای،نقشه راه ها،نقشه راه آهن ها و… که این به آسان تر شدن و نتیجه بخشی بهتر بسیار موثر است. پس از دانلود نقشه میتوانید اگر چندین نقشه است آنها را به هم بچسبانید و با فرمت های مختلف ذخیره یا پرینت کنید.

 

Universal Maps Downloader دانلود نقشه های اینترنتی Universal Maps Downloader 7.03

admin بازدید : 474 سه شنبه 19 فروردین 1393 نظرات (0)

Metal Gear Rising: Revengeance را میتوان ترکیبی از دو سبک H&S و مخفی کاری دانست، اما شاید در نگاه اول المانهای مخفی کاری زیاد به چشم مخاطب نخورد و ذهن او را درگیر خود ننماید. ولی در این مورد باید به گفته ی سازندگان بازی چشم دوخت. چندی پیش با جناب Atsushi Inaba مدیر تولید این عنوان مصاحبه ای صورت گرفت و وی به صورت رسمی تایید کرد که این عنوان از یک سیستم مخفی کاری پویا در کنار دیگر موارد بهره مند خواهد بود. این مورد بعدها گسترش پیدا کرد و تهیه کننده ارشد این عنوان یعنی جناب Shigenobu Matsuyama این مورد را تا حدی مهم و عظیم دانست که طی صحبتی اعلام کرد امکان این امر که این عنوان را بدون کشتن به پایان برسانید وجود دارد. شاید این مطلب برای یک بازی در سبک H&S زیاد جالب و ستودنی نباشد اما این بازی، عنوانی است در چارچوب اصلی خانواده MGS که با اندک تغییرات، تجربهای جدید را برای طرفدارانش به ارمغان آورده و بدیهی است که سیستم مخفی کاری در آن نقش بهسزایی را ایفا خواهد کرد. برای مشاهده ی ادامه نقد بازی و لینک های دانلود لطفا به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

Metal Gear Rising: Revengeance PC-RELOADED

|نسخه فشرده BlackBox با حجم ۸.۹ گیگابایت به پست اضافه شد|

 

Metal Gear Revengence pc cover small دانلود بازی Metal Gear Rising: Revengeance برای PC

 

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 43
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 18
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 20
  • باردید دیروز : 6
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 35
  • بازدید ماه : 26
  • بازدید سال : 664
  • بازدید کلی : 8,092